Gyakran feltett kérdések

Miért van több szállítási címem?

Több címet is rögzíthetsz a Szállítási adatok menüben. Így akár a munkahelyedről, otthonodból, barátodtól is egy kattintással rendelhetsz. Más-más címekhez más-más telefon vagy email cím is tartozhat.

Miért van megjegyzés a szállítási adatokra vonatkozólag?

Ide a kiszállítással kapcsolatos információkat várjuk, például: "A kapucsengőn a név:XY", "Kérem dudáljon!", "A futár csörgessen meg", stb.

Honnan tudhatom, hogy biztosan beérkezett a rendelésem?

Ha rendelésed sikeresen leadásra került, akkor az általad megadott telefonszámon visszahívunk.

Fizethetek-e étkezési jeggyel házhozszállítás esetén is?

Természetesen fizethetsz, éttermeink és futáraink a következő hideg és meleg utalványokat fogadják el:

  • Ticket Restaurant
  • Chéque Déjeuner
  • Sodexho Pass

Nem találom a címemet a kiválasztható utcák között. Mit tegyek?

Ebben az esetben jelezd felénk a hiányosságot erre a címre, és mi hamarosan felvesszük címjegyzékünkbe a hiányzó utcát, amennyiben szállítunk oda.

Kérhetek utólag ÁFÁ-s számlát a rendelésről?

Nem. Kérjük, hogy ÁFÁ-s számla igényedet a rendelés leadásakor jelezzed, on-line rendelés esetén a "számla adatok" rovatot töltsd ki, mert utólag ÁFÁ-s számlát nem áll módunkban kiállítani.